
Spanish for Customer Service People
A Course to Learn Key Words, Phrases and Vocabulary Fast and Easily for Those in Hospitality, Travel and Other Customer-Facing Roles
Échec de l'ajout au panier.
Veuillez réessayer plus tard
Échec de l'ajout à la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tard
Échec de la suppression de la liste d’envies.
Veuillez réessayer plus tard
Échec du suivi du balado
Ne plus suivre le balado a échoué
Choisissez 1 livre audio par mois dans notre incomparable catalogue.
Écoutez à volonté des milliers de livres audio, de livres originaux et de balados.
L'abonnement Premium Plus se renouvelle automatiquement au tarif de 14,95 $/mois + taxes applicables après 30 jours. Annulation possible à tout moment.
Acheter pour 25,00 $
-
Narrateur(s):
-
Barbara Jimenez
-
Auteur(s):
-
Ramon Santos
À propos de cet audio
This guide provides targeted words and phrases for those working in customer service roles with Spanish clients. Core topics include: phone greetings, hotel reservations, medical check-ups, directions, suggesting solutions, warnings, examples of customer interactions in banks, restaurants and pharmacies, the travel check-in process, apologizing for a mistake at work, passengers on a flight, offering help, and a sales role in a shop.
In addition, details on Spanish pronunciation and grammar, as well as next steps for learning a language, are also included.
©2022 Historical Audiobooks (P)2022 Historical Audiobooks
Pas encore de commentaire