Obtenez 3 mois à 0,99 $/mois + 20 $ de crédit Audible

OFFRE D'UNE DURÉE LIMITÉE
Page de couverture de Television: Innovation, Disruption, and the World's Most Powerful Medium

Television: Innovation, Disruption, and the World's Most Powerful Medium

Volume 1: The Broadcast Age and the Rise of the Network

Aperçu
En profiter Essayer pour 0,00 $
L'offre prend fin le 1 décembre 2025 à 23 h 59, HP.
Abonnez-vous à Audible pour 0,99 $/mois pendant les 3 premiers mois et obtenez un crédit de 20 $ en prime sur Audible.ca. La notification de crédit sera envoyée par courriel.
1 nouveauté ou titre populaire à choisir chaque mois – ce titre vous appartiendra.
L'écoute illimitée des milliers de livres audio, de balados et de titres originaux inclus.
L'abonnement se renouvelle automatiquement au tarif de 0,99 $/mois pendant 3 mois, et au tarif de 14,95 $/mois ensuite. Annulation possible à tout moment.
Choisissez 1 livre audio par mois dans notre incomparable catalogue.
Écoutez à volonté des milliers de livres audio, de livres originaux et de balados.
L'abonnement Premium Plus se renouvelle automatiquement au tarif de 14,95 $/mois + taxes applicables après 30 jours. Annulation possible à tout moment.

Television: Innovation, Disruption, and the World's Most Powerful Medium

Auteur(s): Seth Shapiro
Narrateur(s): Greg Littlefield, Seth Shapiro
En profiter Essayer pour 0,00 $

14,95 $/mois après 3 mois. L'offre prend fin le 1 décembre 2025 à 23 h 59, HP. Annulation possible à tout moment.

14,95$ par mois après 30 jours. Annulable en tout temps.

Acheter pour 25,00 $

Acheter pour 25,00 $

À propos de cet audio

No medium in history can match the power of television. No product has spread so far and so fast. Nothing has had so much influence. Nothing has impacted how the world sees itself like television.

Television: Volume 1 brings together seven decades of stories on how this happened into one epic narrative.

  • How did an impoverished immigrant become the king of all media, creating the first radio network and the first TV network?
  • What caused the inventor of FM radio to jump out of a window to his death?
  • How did NBC, CBS and ABC innovate to build their media monopolies?
  • How did Star Trek create the first fan culture movement?
  • What made The Mary Tyler Moore Show the first great feminist show, and number one hit?
  • What made Norman Lear the most influential TV comedy producer ever?
  • How did Lucille Ball go from a washed-up B movie actress to a multi-millionaire Hollywood studio mogul?
  • What makes Louis C.K. the Jackie Gleason of the digital age?

With unparalleled insider insight, it shares critical, practical, behind the scenes lessons from the business of TV. The Television series is a must for media executives, students, entrepreneurs, and fans.

Two-time Emmy Award winner, author Seth Shapiro is a leading advisor in business innovation, media and technology. He is an Adjunct Professor at the USC School of Cinematic Arts, a Governor of the Television Academy, and Principal of New Amsterdam Media LLC.

©2016 Seth Shapiro (P)2016 Seth Shpiro
Art Divertissement Entreprise Comédie Célébrité Star Trek Technologie Television History
Pas encore de commentaire