Gratuit avec l'essai de 30 jours

  • The Art of War for Small Business

  • Defeat the Competition and Dominate the Market with the Masterful Strategies of Sun Tzu
  • Auteur(s): Becky Sheetz-Runkle
  • Narrateur(s): Karen Saltus
  • Durée: 4 h et 54 min
  • 3,0 out of 5 stars (1 évaluation)

Choisissez 1 livre audio par mois dans notre incomparable catalogue.
Écoutez à volonté des milliers de livres audio, de livres originaux et de balados.
Accédez à des promotions et à des soldes exclusifs.
L'abonnement Premium Plus se renouvelle automatiquement au tarif de 14,95 $/mois + taxes applicables après 30 jours. Annulation possible à tout moment.
Page de couverture de The Art of War for Small Business

The Art of War for Small Business

Auteur(s): Becky Sheetz-Runkle
Narrateur(s): Karen Saltus
Essayer pour 0,00 $

14,95$ par mois après 30 jours. Annulable en tout temps.

Acheter pour 27,82$

Acheter pour 27,82$

Payer avec la carte finissant par
En confirmant votre achat, vous acceptez les conditions d'utilisation d'Audible et la déclaration de confidentialité d'Amazon. Des taxes peuvent s'appliquer.

Description

Sun Tzu's ancient The Art of War has inspired military, political, and business leaders across the world with its brilliant strategies for prevailing against opponents. At the core of this classic treatise is the message that sledgehammer approaches can backfire, and size alone does not guarantee wins. Strategy, positioning, planning, leadership - all play equally significant roles, making Sun Tzu's teachings perfect for small business owners and entrepreneurs entrenched in fierce competition for customers, market share, talent - for their very survival. The Art of War for Small Business is the first book to apply Sun Tzu's wisdom to the small business arena. Featuring inspiring examples of entrepreneurial success, the book's 12 timeless lessons reveal how to:

  • Choose the right ground for your battles
  • Prepare without falling prey to paralysis
  • Leverage strengths while overcoming limitations
  • Strike competitors' weakest points and seize every opportunity
  • Focus priorities and resources on conquering key challenges
  • Go where the enemy is not
  • Build and leverage strategic alliances

Big companies may deploy overwhelming forces, but small companies can outsmart, outmaneuver, and out-strategize larger adversaries to capture crucial sectors, serve unmet needs, and emerge victorious.

©2014 Becky Sheetz-Runkle (P)2014 Gildan Media LLC

D'autres livres audio du même...

Ce que les auditeurs disent de The Art of War for Small Business

Moyenne des évaluations de clients
Au global
  • 3 out of 5 stars
  • 5 étoiles
    0
  • 4 étoiles
    0
  • 3 étoiles
    1
  • 2 étoiles
    0
  • 1 étoile
    0
Performance
  • 3 out of 5 stars
  • 5 étoiles
    0
  • 4 étoiles
    0
  • 3 étoiles
    1
  • 2 étoiles
    0
  • 1 étoile
    0
Histoire
  • 3 out of 5 stars
  • 5 étoiles
    0
  • 4 étoiles
    0
  • 3 étoiles
    1
  • 2 étoiles
    0
  • 1 étoile
    0

Évaluations – Cliquez sur les onglets pour changer la source des évaluations.