Page de couverture de The Caring Economy

The Caring Economy

How to Win with Corporate Social Responsibility (CSR)

Aperçu
En profiter Essayer pour 0,00 $
L'offre prend fin le 31 juillet 2025 2025 à 23 h 59, heure du Pacifique.
Choisissez 1 livre audio par mois dans notre collection inégalée.
Écoutez à volonté des milliers de livres audio, de titres originaux et de balados.
Accédez à des promotions et à des soldes exclusifs.
Après 3 mois, Premium Plus se renouvelle automatiquement au tarif de 14,95 $/mois. Annulation possible à tout moment.
Choisissez 1 livre audio par mois dans notre incomparable catalogue.
Écoutez à volonté des milliers de livres audio, de livres originaux et de balados.
L'abonnement Premium Plus se renouvelle automatiquement au tarif de 14,95 $/mois + taxes applicables après 30 jours. Annulation possible à tout moment.

The Caring Economy

Auteur(s): Toby Usnik
Narrateur(s): Toby Usnik
En profiter Essayer pour 0,00 $

14,95 $/mois après 3 mois. L'offre prend fin le 31 juillet 2025 2025 à 23 h 59, heure du Pacifique. Annulation possible à tout moment.

14,95$ par mois après 30 jours. Annulable en tout temps.

Acheter pour 18,74 $

Acheter pour 18,74 $

Confirmer l'achat
Payer avec la carte finissant par
En confirmant votre achat, vous acceptez les conditions d'utilisation d'Audible et la déclaration de confidentialité d'Amazon. Des taxes peuvent s'appliquer.
Annuler

À propos de cet audio

This look at CSR (Corporate Social Responsibility) - where it began, where it is today, and where it is headed, told chronologically and through Toby Usnik’s 25 years of brand stewarding at celebrated multinational and start-up firms - is a primer for leaders in small- and medium-sized businesses that are figuring out how to manage their triple bottom line (people, profit, and planet). This book is a primer for any leader developing or expanding their CSR efforts.

This book explains to business leaders:

  • How CSR contributes to their bottom line and why they cannot "fake" caring
  • How business leaders leverage to CSR make their companies more profitable, more attractive to the best talent, customers, and investors
  • How CSR helps retain and grow top talent to a degree that allows them to see around corners and lead in their organizations and markets
  • How CSR connect brands with the younger consumer and makes them loyal to your brand
  • How good CSR creates evangelists for brands, creating a halo effect that drives more editorial and social media, and reaches consumers in more cost effective ways than advertising
  • How to separate the wheat from the chaff: What are the myths and false hopes of CSR? And who are the charlatans trying to exploit a company’s efforts to create meaningful change through CSR?
  • Why leaders cannot afford not to think about CSR and integrate it to their business (e.g., this is not something only for large companies or public companies)
  • The ways to avoid reinventing the wheel by borrowing from those who have already established best-in-class practices
  • Why and how ultimately CSR as we know it will and should go away because it is so integrated into the DNA of the brand and its employees
©2018 William L. Usnik Jr. (P)2018 William L. Usnik Jr.
Marketing et ventes Commerce Publicité Entreprise Gestion Direction Marketing

Ce que les auditeurs disent de The Caring Economy

Moyenne des évaluations de clients

Évaluations – Cliquez sur les onglets pour changer la source des évaluations.