Gratuit avec l'essai de 30 jours

Choisissez 1 livre audio par mois dans notre incomparable catalogue.
Écoutez à volonté des milliers de livres audio, de livres originaux et de balados.
Accédez à des promotions et à des soldes exclusifs.
L'abonnement Premium Plus se renouvelle automatiquement au tarif de 14,95 $/mois + taxes applicables après 30 jours. Annulation possible à tout moment.
Page de couverture de The Customer Education Playbook

The Customer Education Playbook

Auteur(s): Barry Kelly, Daniel Quick
Narrateur(s): Matt Weisgerber
Essayer pour 0,00 $

14,95$ par mois après 30 jours. Annulable en tout temps.

Acheter pour 22,26$

Acheter pour 22,26$

Payer avec la carte finissant par
En confirmant votre achat, vous acceptez les conditions d'utilisation d'Audible et la déclaration de confidentialité d'Amazon. Des taxes peuvent s'appliquer.

Description

Deliver maximum value to customers and clients with this blueprint to customer success

In The Customer Education Playbook: How Leading Companies Engage, Convert, and Retain Customers, customer learning experts Barry Kelly and Daniel Quick explain how teaching customers to best engage with your products and services is the key to converting them from prospects to loyal advocates of your brand.

In this book, you'll examine how to define success for your customer, create a customer education development plan, and pursue customer success and revenue metrics. You'll also:

  • Learn why you should prioritize customer learning and invest in customer training and education.
  • Discover how to create a detailed customer success and retention plan that emphasizes delivered value.
  • Determine how to implement a learning strategy that maximizes and scales lifetime customer value.

Perfect for founders, executives, managers, and practitioners at companies of all kinds, The Customer Education Playbook is especially practical for SaaS company executives seeking to extract and provide maximum value from their customers over the long haul.

©2022 Thought Industries, Inc. (P)2022 Ascent Audio

Ce que les auditeurs disent de The Customer Education Playbook

Moyenne des évaluations de clients

Évaluations – Cliquez sur les onglets pour changer la source des évaluations.