Gratuit avec l'essai de 30 jours

  • The Empathy Edge

  • Harnessing the Value of Compassion as an Engine for Success
  • Auteur(s): Maria Ross
  • Narrateur(s): Maria Ross
  • Durée: 5 h et 25 min
  • 4,7 out of 5 stars (6 évaluations)

Choisissez 1 livre audio par mois dans notre incomparable catalogue.
Écoutez à volonté des milliers de livres audio, de livres originaux et de balados.
Accédez à des promotions et à des soldes exclusifs.
L'abonnement Premium Plus se renouvelle automatiquement au tarif de 14,95 $/mois + taxes applicables après 30 jours. Annulation possible à tout moment.
Page de couverture de The Empathy Edge

The Empathy Edge

Auteur(s): Maria Ross
Narrateur(s): Maria Ross
Essayer pour 0,00 $

14,95$ par mois après 30 jours. Annulable en tout temps.

Acheter pour 25,00$

Acheter pour 25,00$

Payer avec la carte finissant par
En confirmant votre achat, vous acceptez les conditions d'utilisation d'Audible et la déclaration de confidentialité d'Amazon. Des taxes peuvent s'appliquer.

Description

Furious customers? Missed deadlines? Failed products? The problems your business faces may stem from a single issue: lack of empathy.

Being empathetic at work means seeing the situation from another’s perspective and using that vantage point to shape your leadership style, workplace culture, and branding strategy. Pairing her knowledge as a branding expert with proven research and fascinating stories from executives, change makers, and community leaders, Maria Ross reveals exactly how empathy makes brands and organizations stronger and more successful.

Ross shows why your business needs to cultivate more empathy now, and shares the habits and traits of empathetic leaders who foster more productivity and loyalty. She gives practical tips, big and small, for how to align your mission and values and hire the right people, cultivating a more empathetic - and innovative - workplace culture. Finally, she gives you the goods on building your empathetic brand in an authentic and proactive way, and shows how doing so results in happier customers, innovative work cultures, and increased profits.

In this practical playbook for businesses of all types, Maria Ross proves that empathy is not just good for society - it’s great for business and may transform you at a personal level, too.

©2019 Maria Ross (P)2020 Maria Ross

Ce que les auditeurs disent de The Empathy Edge

Moyenne des évaluations de clients
Au global
  • 4.5 out of 5 stars
  • 5 étoiles
    4
  • 4 étoiles
    2
  • 3 étoiles
    0
  • 2 étoiles
    0
  • 1 étoile
    0
Performance
  • 5 out of 5 stars
  • 5 étoiles
    3
  • 4 étoiles
    1
  • 3 étoiles
    0
  • 2 étoiles
    0
  • 1 étoile
    0
Histoire
  • 5 out of 5 stars
  • 5 étoiles
    3
  • 4 étoiles
    1
  • 3 étoiles
    0
  • 2 étoiles
    0
  • 1 étoile
    0

Évaluations – Cliquez sur les onglets pour changer la source des évaluations.