Obtenez 3 mois à 0,99 $/mois

OFFRE D'UNE DURÉE LIMITÉE
Page de couverture de The First Ninety Days

The First Ninety Days

Moving from Co-Worker to Manager

Aperçu
En profiter Essayer pour 0,00 $
L'offre prend fin le 16 décembre 2025 à 23 h 59, HP.
Exclusivité Prime: 2 titres gratuits à choisir pendant l'essa. Des conditions s’appliquent.
Vos 3 premiers mois d'Audible à seulement 0,99 $/mois
1 nouveauté ou titre populaire à choisir chaque mois – ce titre vous appartiendra.
L'écoute illimitée des milliers de livres audio, de balados et de titres originaux inclus.
L'abonnement se renouvelle automatiquement au tarif de 0,99 $/mois pendant 3 mois, et au tarif de 14,95 $/mois ensuite. Annulation possible à tout moment.
Choisissez 1 livre audio par mois dans notre incomparable catalogue.
Écoutez à volonté des milliers de livres audio, de livres originaux et de balados.
L'abonnement Premium Plus se renouvelle automatiquement au tarif de 14,95 $/mois + taxes applicables après 30 jours. Annulation possible à tout moment.

The First Ninety Days

Auteur(s): Pryor Learning
Narrateur(s): Dan Strutzel
En profiter Essayer pour 0,00 $

14,95 $/mois après 3 mois. L'offre prend fin le 16 décembre 2025 à 23 h 59, HP. Annulation possible à tout moment.

14,95$ par mois après 30 jours. Annulable en tout temps.

Acheter pour 28,27 $

Acheter pour 28,27 $

À propos de cet audio

Pryor Learning, one of the nation’s leading training providers, has shaped the skills and careers of millions through their practical instruction that delivers results.

Their new book, The First Ninety Days focuses on one essential moment of career growth: the transition from staff member to manager. Although the basic skills for succeeding in the workplace remain the same, others will be required, not only to cope with the added esponsibilities but to ensure continued career growth and personal satisfaction.

In this most informative book, Pryor discusses the major issues that confront the fledgling manager:

  • Understanding your own management style
  • Dealing with employees who are personal friends
  • Working with employees who have competed for the same job
  • Common management mistakes
  • Building teamwork
  • Enhancing executive presence
  • Improving communication styles
  • Conquering procrastination
  • Strategic problem-solving
  • Developing a growth mindset

Although these topics are important at every career level, they are particularly crucial for the new manager to master—ideally in the first ninety days on the job. All new managers will profit from learning these insights, tips, and systems for coping with the most common management problems, bringing the best out in a team, and inspiring yourself and those you manage.

©2025 Pryor Learning (P)2025 G&D Media
Développement commercial et entrepreneuriat Entrepreneurship Gestion et leadership
Pas encore de commentaire