
The Missional Entrepreneur
Principles and Practices for Business as Mission
Échec de l'ajout au panier.
Veuillez réessayer plus tard
Échec de l'ajout à la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tard
Échec de la suppression de la liste d’envies.
Veuillez réessayer plus tard
Échec du suivi du balado
Ne plus suivre le balado a échoué
Choisissez 1 livre audio par mois dans notre incomparable catalogue.
Écoutez à volonté des milliers de livres audio, de livres originaux et de balados.
L'abonnement Premium Plus se renouvelle automatiquement au tarif de 14,95 $/mois + taxes applicables après 30 jours. Annulation possible à tout moment.
Acheter pour 25,00 $
-
Narrateur(s):
-
Melissa Wood
-
Auteur(s):
-
Mark Russell
À propos de cet audio
Both an emerging term and a developing concept, business as mission (BAM) has drawn much fascination in both mission and business circles, with the concept of strategically using business to accomplish missional purposes.
Though the term is ubiquitous in mission circles, there is great disparity in what it means. There has been much talk about BAM in theory, but far less research done on how it works out in reality.
The Missional Entrepreneur takes an in-depth look at business as mission in reality with an eye for the principles and practices that can make it effective.
©2010 Mark L Russell (P)2023 Mark L Russell
Pas encore de commentaire