Obtenez 3 mois à 0,99 $/mois

OFFRE D'UNE DURÉE LIMITÉE
Page de couverture de The New Chardonnay

The New Chardonnay

The Unlikely Story of How Marijuana Went Mainstream

Aperçu
En profiter Essayer pour 0,00 $
L'offre prend fin le 16 décembre 2025 à 23 h 59, HP.
Exclusivité Prime: 2 titres gratuits à choisir pendant l'essa. Des conditions s’appliquent.
Vos 3 premiers mois d'Audible à seulement 0,99 $/mois
1 nouveauté ou titre populaire à choisir chaque mois – ce titre vous appartiendra.
L'écoute illimitée des milliers de livres audio, de balados et de titres originaux inclus.
L'abonnement se renouvelle automatiquement au tarif de 0,99 $/mois pendant 3 mois, et au tarif de 14,95 $/mois ensuite. Annulation possible à tout moment.
Choisissez 1 livre audio par mois dans notre incomparable catalogue.
Écoutez à volonté des milliers de livres audio, de livres originaux et de balados.
L'abonnement Premium Plus se renouvelle automatiquement au tarif de 14,95 $/mois + taxes applicables après 30 jours. Annulation possible à tout moment.

The New Chardonnay

Auteur(s): Heather Cabot
Narrateur(s): Heather Cabot
En profiter Essayer pour 0,00 $

14,95 $/mois après 3 mois. L'offre prend fin le 16 décembre 2025 à 23 h 59, HP. Annulation possible à tout moment.

14,95$ par mois après 30 jours. Annulable en tout temps.

Acheter pour 23,31 $

Acheter pour 23,31 $

À propos de cet audio

“The inside scoop on how marijuana landed on Main Street . . . and why it’s coming soon to a city near you.”—Katie Couric

From gleaming dispensaries stocked with elegantly wrapped edibles to the array of CBD lotions and oils for sale at your local drugstore to tastemaker Martha Stewart cooking up marijuana munchies on prime-time television, one thing is clear: Pot has fully shed its stoner image.

In this deeply reported journey into the new world of legal cannabis, award-winning reporter Heather Cabot takes readers on the road with Snoop Dogg and his business partner Ted Chung as they roll out the star’s own brand of bud; to California wine country, where chefs and vintners are ushering in a new age of elevated dining; on wild adventures with marijuana mogul Beth Stavola, for whom fending off shady characters is just another day at the office; and to rural Canada to meet the Willy Wonka of Weed.

Drawing on exclusive interviews with some of the biggest names in the world of cannabis, Cabot’s book explores the confluence of social, economic, and political forces that have brought marijuana into the mainstream. Among them, outrage over the racial injustice of U.S. drug laws, the booming self-care industry catering to stressed-out professionals and busy parents in search of better sleep and more sex, seniors clamoring for natural alternatives to opioids to manage their aches and pains, and tens of millions of investor dollars fueling a frenetic “green rush” mentality.

The story of an astonishing rebranding, The New Chardonnay explores how a plant that was once the subject of multimillion-dollar public service announcements came to spark new culinary trends; inspire new uses for health, beauty, and wellness; and generate hundreds of thousands of jobs and untold tax revenue—all while remaining federally illegal in America.
Culture populaire Sciences sociales Marijuana Entreprise Droit
Pas encore de commentaire