Gratuit avec l'essai de 30 jours

  • The New Market Leaders

  • Who's Winning and How in the Battle for Customers
  • Auteur(s): Fred Wiersema
  • Narrateur(s): P.J. Brown
  • Durée: 3 h et 27 min

Choisissez 1 livre audio par mois dans notre incomparable catalogue.
Écoutez à volonté des milliers de livres audio, de livres originaux et de balados.
Accédez à des promotions et à des soldes exclusifs.
L'abonnement Premium Plus se renouvelle automatiquement au tarif de 14,95 $/mois + taxes applicables après 30 jours. Annulation possible à tout moment.
Page de couverture de The New Market Leaders

The New Market Leaders

Auteur(s): Fred Wiersema
Narrateur(s): P.J. Brown
Essayer pour 0,00 $

14,95$ par mois après 30 jours. Annulable en tout temps.

Acheter pour 14,52$

Acheter pour 14,52$

Payer avec la carte finissant par
En confirmant votre achat, vous acceptez les conditions d'utilisation d'Audible et la déclaration de confidentialité d'Amazon. Des taxes peuvent s'appliquer.

Description

In the decade since renowned business strategist Fred Wiersema first began research for his No. 1 best seller, The Discipline of Market Leaders, profound changes have transformed the business world. Markets are more crowded than ever, and it is harder to attract and retain customer attention. We have entered an age of customer scarcity. Increasingly, fresh role models are needed to determine just what it takes to succeed when customers are the most precious resource.

The New Market Leaders examines the exciting, often unorthodox companies dominating the market and revolutionizing business. By providing new sales growth and market value indexes, Wiersema shows listeners how to recognize the movers and shakers in any industry - whether Internet-paced or more traditional.

©2001 Fred D. Wiersema, All Rights Reserved (P)17 4; 2001 Simon & Schuster Inc., All Rights Reserved

Ce que les auditeurs disent de The New Market Leaders

Moyenne des évaluations de clients

Évaluations – Cliquez sur les onglets pour changer la source des évaluations.