
The New PR
21st Century Public Relations Strategies & Resources to Reach Millions
Échec de l'ajout au panier.
Veuillez réessayer plus tard
Échec de l'ajout à la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tard
Échec de la suppression de la liste d’envies.
Veuillez réessayer plus tard
Échec du suivi du balado
Ne plus suivre le balado a échoué
Choisissez 1 livre audio par mois dans notre incomparable catalogue.
Écoutez à volonté des milliers de livres audio, de livres originaux et de balados.
L'abonnement Premium Plus se renouvelle automatiquement au tarif de 14,95 $/mois + taxes applicables après 30 jours. Annulation possible à tout moment.
Acheter pour 5,22 $
-
Narrateur(s):
-
John Dzwonkowski
-
Auteur(s):
-
Naresh Vissa
À propos de cet audio
PR is not what it used to be. Hiring experienced publicists, sending press releases, and pitching reporters at newspapers and magazines aren't worth the hassle, effort, capital, and resources given today's digital environment - where the Internet has become a necessity to make your mark online. Whether you're an established business or a wannabe personality, people need to know your story...who you are...what you do...why you rock. Traditional public relations no longer works. The New PR shares big ideas, secret techniques, and easy-to-use and accessible resources to reach wide audiences...and build your brand through public relations.
©2016 Krish Publishing (P)2016 Krish Publishing
Pas encore de commentaire