Gratuit avec l'essai de 30 jours

Choisissez 1 livre audio par mois dans notre incomparable catalogue.
Écoutez à volonté des milliers de livres audio, de livres originaux et de balados.
Accédez à des promotions et à des soldes exclusifs.
L'abonnement Premium Plus se renouvelle automatiquement au tarif de 14,95 $/mois + taxes applicables après 30 jours. Annulation possible à tout moment.
Page de couverture de The New Rules of Business

The New Rules of Business

Auteur(s): Rajesh Srivastava
Narrateur(s): Rajesh Srivastava, Errol Rodrigues
Essayer pour 0,00 $

14,95$ par mois après 30 jours. Annulable en tout temps.

Acheter pour 20,40$

Acheter pour 20,40$

Payer avec la carte finissant par
En confirmant votre achat, vous acceptez les conditions d'utilisation d'Audible et la déclaration de confidentialité d'Amazon. Des taxes peuvent s'appliquer.

Description

Treating your customers well is no longer enough. The new rule is: employees, too, have to be treated as well, if not better, than the customers. Happy employees make happy customers, and happy customers tend to be loyal.

Do you spend money in advertising to create awareness about your product? You don't need to do that any longer. The new rule is: invest in making your product so good that it does its own marketing.

New Age companies, Amazon and Flipkart, Uber and Ola, and Netflix, among others, are dismantling the old rules of business and installing new rules in their place.

This book unfolds the mysteries of these new ways of doing business which most companies try to keep under wraps. Compellingly written with several anecdotes, this is a gripping book full of incredible insights.

PLEASE NOTE: When you purchase this title, the accompanying PDF will be available in your Audible Library along with the audio.

©2019 Rajesh Srivastava (P)2022 Random House Audio

D'autres livres audio du même...

Ce que les auditeurs disent de The New Rules of Business

Moyenne des évaluations de clients

Évaluations – Cliquez sur les onglets pour changer la source des évaluations.