Gratuit avec l'essai de 30 jours

  • The New Rules of Consumer Privacy

  • Building Loyalty with Connected Consumers in the Age of Face Recognition and AI
  • Auteur(s): Peter Trepp
  • Narrateur(s): Joe Van Riper
  • Durée: 4 h et 6 min

Choisissez 1 livre audio par mois dans notre incomparable catalogue.
Écoutez à volonté des milliers de livres audio, de livres originaux et de balados.
Accédez à des promotions et à des soldes exclusifs.
L'abonnement Premium Plus se renouvelle automatiquement au tarif de 14,95 $/mois + taxes applicables après 30 jours. Annulation possible à tout moment.
Page de couverture de The New Rules of Consumer Privacy

The New Rules of Consumer Privacy

Auteur(s): Peter Trepp
Narrateur(s): Joe Van Riper
Essayer pour 0,00 $

14,95$ par mois après 30 jours. Annulable en tout temps.

Acheter pour 18,74$

Acheter pour 18,74$

Payer avec la carte finissant par
En confirmant votre achat, vous acceptez les conditions d'utilisation d'Audible et la déclaration de confidentialité d'Amazon. Des taxes peuvent s'appliquer.

Description

To survive in today's fast-changing landscape, companies need to balance consumers' often-competing desire for privacy, security, and convenience. In The New Rules of Consumer Privacy, FaceFirst CEO Peter Trepp establishes the new paradigm for the privacy contract between consumers and organizations that balances these three vital concerns.  

Included: 

  • The five privacy principles to which every company must adhere 
  • The new rules of responsible data handling, according to leading academics and visionaries 
  • How technology adoption has forever changed our expectations of privacy 
  • How to deliver security, privacy, and convenience at the same time  
  • Why transparency matters to brand loyalty 
  • The global legislative landscape 
  • The future of AI 

The New Rules of Consumer Privacy is essential for executives, entrepreneurs, product managers, and anyone interested in privacy and the consumer experience.

©2018 FaceFirst, Inc. (P)2018 FaceFirst, Inc.

Ce que les auditeurs disent de The New Rules of Consumer Privacy

Moyenne des évaluations de clients

Évaluations – Cliquez sur les onglets pour changer la source des évaluations.