Gratuit avec l'essai de 30 jours

Choisissez 1 livre audio par mois dans notre incomparable catalogue.
Écoutez à volonté des milliers de livres audio, de livres originaux et de balados.
Accédez à des promotions et à des soldes exclusifs.
L'abonnement Premium Plus se renouvelle automatiquement au tarif de 14,95 $/mois + taxes applicables après 30 jours. Annulation possible à tout moment.
Page de couverture de Think Like a Brand, Not a Bank

Think Like a Brand, Not a Bank

Auteur(s): Allison Netzer, Liz High
Narrateur(s): Holly Adams
Essayer pour 0,00 $

14,95$ par mois après 30 jours. Annulable en tout temps.

Acheter pour 20,19$

Acheter pour 20,19$

Payer avec la carte finissant par
En confirmant votre achat, vous acceptez les conditions d'utilisation d'Audible et la déclaration de confidentialité d'Amazon. Des taxes peuvent s'appliquer.

Description

Harnessing brand power within financial services demands a new way of thinking. It’s not quick. It’s not easy. But it’s a shift that any financial institution can adopt and it’s worth the investment because great brands all speak the same language: returns. Great brands get great returns every time.

Cutting expenses and hoping for the best feel like safe solutions when business is unstable. But to be relevant today and ensure growth tomorrow, financial institutions should take a cue from consumer brands.

It’s time to connect with customers and create meaningful experiences.

In Think Like a Brand, Not a Bank, Allison Netzer and Liz High of Nymbus show banks and credit unions how to embrace their brand and reap the benefits. By introducing their five principles for growth, you’ll learn how to shift your mindset, apply each principle, and utilize branding strategies for sustainable growth. With data-rich insight and real-life examples, Think Like a Brand, Not a Bank is a compelling look at how financial institutions can build value now and create a roadmap for the future.

©2022 Allison Netzer, Liz High (P)2022 Allison Netzer, Liz High

Ce que les auditeurs disent de Think Like a Brand, Not a Bank

Moyenne des évaluations de clients

Évaluations – Cliquez sur les onglets pour changer la source des évaluations.