Obtenez 3 mois à 0,99 $/mois

OFFRE D'UNE DURÉE LIMITÉE
Page de couverture de Think Like a Publisher

Think Like a Publisher

33 Essential Tips to Write, Promote, and Sell Your Book

Aperçu
En profiter Essayer pour 0,00 $
L'offre prend fin le 16 décembre 2025 à 23 h 59, HP.
Exclusivité Prime: 2 titres gratuits à choisir pendant l'essa. Des conditions s’appliquent.
Vos 3 premiers mois d'Audible à seulement 0,99 $/mois
1 nouveauté ou titre populaire à choisir chaque mois – ce titre vous appartiendra.
L'écoute illimitée des milliers de livres audio, de balados et de titres originaux inclus.
L'abonnement se renouvelle automatiquement au tarif de 0,99 $/mois pendant 3 mois, et au tarif de 14,95 $/mois ensuite. Annulation possible à tout moment.
Choisissez 1 livre audio par mois dans notre incomparable catalogue.
Écoutez à volonté des milliers de livres audio, de livres originaux et de balados.
L'abonnement Premium Plus se renouvelle automatiquement au tarif de 14,95 $/mois + taxes applicables après 30 jours. Annulation possible à tout moment.

Think Like a Publisher

Auteur(s): Randy Davila
Narrateur(s): Colin Robinson
En profiter Essayer pour 0,00 $

14,95 $/mois après 3 mois. L'offre prend fin le 16 décembre 2025 à 23 h 59, HP. Annulation possible à tout moment.

14,95$ par mois après 30 jours. Annulable en tout temps.

Acheter pour 9,20 $

Acheter pour 9,20 $

À propos de cet audio

The publishing world has changed! An explosion in printed books, eBooks, and self-publishing has contributed to more new titles coming to market than ever before. With so much happening, how does a new author stand out from the crowd, not to mention turn a profit?

In Think Like a Publisher: 33 Essential Tips to Write, Promote, and Sell Your Book, Randy Davila, president of Hampton Roads Publishing & Hierophant Publishing, explains the nuances of the publishing industry in plain English and gives authors all the tools necessary to be successful in today's rapidly changing publishing world.

Broken down into three easy-to-follow categories of editorial-, marketing-, and business-specific tips, Think Like a Publisher offers invaluable insight into how publishers think about manuscripts, marketing, and their partnerships with authors.

You will also learn:

  • What publishers (and readers!) look for in a manuscript
  • The most common writing mistakes new authors make - and how to avoid them
  • The makings of a great book title and cover
  • The pros and cons of self-publishing versus traditional publishing
  • How to build your author platform and gain a following
  • The ins and outs of the business side of publishing: contracts, royalties, agents, and more!

For any writer who has felt intimidated by the prospect of bringing a book into the world, Think Like a Publisher offers a one-stop guide to understanding the publishing industry and what it takes to make your book a success!

©2013 Randy Davila (P)2015 Randy Davila
Gestion et leadership Marketing Marketing et ventes Réussite personnelle Économie Écrire et publier Entreprise Direction
Pas encore de commentaire