OFFRE D'UNE DURÉE LIMITÉE. Obtenez 3 mois à 0,99 $/mois. Profiter de l'offre.
Page de couverture de Trans Studies in K-12 Education

Trans Studies in K-12 Education

Creating an Agenda for Research and Practice

Aperçu
En profiter Essayer pour 0,00 $
L'offre prend fin le 16 décembre 2025 à 23 h 59, HP.
Exclusivité Prime: 2 titres gratuits à choisir pendant l'essa. Des conditions s’appliquent.
Vos 3 premiers mois d'Audible à seulement 0,99 $/mois
1 nouveauté ou titre populaire à choisir chaque mois – ce titre vous appartiendra.
L'écoute illimitée des milliers de livres audio, de balados et de titres originaux inclus.
L'abonnement se renouvelle automatiquement au tarif de 0,99 $/mois pendant 3 mois, et au tarif de 14,95 $/mois ensuite. Annulation possible à tout moment.
Choisissez 1 livre audio par mois dans notre incomparable catalogue.
Écoutez à volonté des milliers de livres audio, de livres originaux et de balados.
L'abonnement Premium Plus se renouvelle automatiquement au tarif de 14,95 $/mois + taxes applicables après 30 jours. Annulation possible à tout moment.

Trans Studies in K-12 Education

Auteur(s): Mario I. Suarez - editor, Melinda Mangin - editor
Narrateur(s): JJ Hawkins
En profiter Essayer pour 0,00 $

14,95 $/mois après 3 mois. L'offre prend fin le 16 décembre 2025 à 23 h 59, HP. Annulation possible à tout moment.

14,95$ par mois après 30 jours. Annulable en tout temps.

Acheter pour 22,26 $

Acheter pour 22,26 $

À propos de cet audio

Edited by two prominent figures in trans studies, Mario I. Suárez and Melinda M. Mangin, Trans Studies in K-12 Education brings together scholars and professionals to explore why and how schools should affirm gender diversity and challenge gender-based inequities.

Gathering a wealth of evidence, the book's contributors expose the prevailing norm of gendered environments, which are entrenched in the very design and execution of educational research. The collection also lays out a critical overview of US laws and policies related to gender equity, gender identity, and gender expression and how these frameworks impact educational environments. These findings draw attention to deficit-oriented, pathologizing ideologies that surround nonconforming gender identities and the detrimental, often traumatizing effects on transgender students and educators.

Throughout, the contributors recommend methods for establishing gender-affirming research, policy, and practice. They outline the sociopolitical and legal pathways that trans and nonbinary students and school employees may use to secure education and workplace rights. They discuss the positive gains made by professional development for teachers, LGBTQ+ advocacy, and community programs that successfully support transgender and gender-nonconforming individuals.

PLEASE NOTE: When you purchase this title, the accompanying PDF will be available in your Audible Library along with the audio.

©2022 the President and Fellows of Harvard College (P)2023 Tantor
Éducation Étudiant Discrimination Droit
Pas encore de commentaire