Gratuit avec l'essai de 30 jours

Choisissez 1 livre audio par mois dans notre incomparable catalogue.
Écoutez à volonté des milliers de livres audio, de livres originaux et de balados.
Accédez à des promotions et à des soldes exclusifs.
L'abonnement Premium Plus se renouvelle automatiquement au tarif de 14,95 $/mois + taxes applicables après 30 jours. Annulation possible à tout moment.
Page de couverture de Vertical and Horizontal Alignment - Module 7, Section 3

Vertical and Horizontal Alignment - Module 7, Section 3

Auteur(s): Jeffrey K. Liker, George Trachilis
Narrateur(s): Jeffrey Liker, George Trachilis
Essayer pour 0,00 $

14,95$ par mois après 30 jours. Annulable en tout temps.

Acheter pour 4,95$

Acheter pour 4,95$

Payer avec la carte finissant par
En confirmant votre achat, vous acceptez les conditions d'utilisation d'Audible et la déclaration de confidentialité d'Amazon. Des taxes peuvent s'appliquer.

Description

Dr. Liker's book, Developing Lean Leaders at All Levels: A Practical Guide, was a 2016 winner of the Shingo Research and Professional Publication Award. We have taken the time to extract the individual seminars and lectures of Dr. Liker used to create this world-renowned publication and offer them in a series of byte-sized, topic specific learning modules. 

Follow along as Dr. Liker explains the Lean Leadership Development Model (LLDM), and how it aligns with the accepted principles of operational excellence. Learn about the behaviors required to sustain it long term. Understand how leadership must walk the talk of True North. Find out how to actively engage in developing lean leader skills.  

The teaching objectives for this section are to:  

  1. Discuss the age-old question that Hoshin Kanri tries to solve.  
  2. Discuss the history of Hoshin Kanri at Toyota Motor Company (TMC).  
  3. Share the initial mechanics of setting up metrics for Hoshin Kanri. 
©2014 Jeffrey Liker (P)2018 Lean Leadership Institute Publications

Ce que les auditeurs disent de Vertical and Horizontal Alignment - Module 7, Section 3

Moyenne des évaluations de clients

Évaluations – Cliquez sur les onglets pour changer la source des évaluations.