Gratuit avec l'essai de 30 jours
-
What the Customer Wants You to Know
- How Everybody Needs to Think Differently about Sales
- Narrateur(s): Dick Hill
- Durée: 4 h et 17 min
Échec de l'ajout au panier.
Veuillez réessayer plus tard
Échec de l'ajout à la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tard
Échec de la suppression de la liste d’envies.
Veuillez réessayer plus tard
Échec du suivi du balado
Ne plus suivre le balado a échoué
Choisissez 1 livre audio par mois dans notre incomparable catalogue.
Écoutez à volonté des milliers de livres audio, de livres originaux et de balados.
Accédez à des promotions et à des soldes exclusifs.
L'abonnement Premium Plus se renouvelle automatiquement au tarif de 14,95 $/mois + taxes applicables après 30 jours. Annulation possible à tout moment.
Acheter pour 23,14$
Aucun mode de paiement valide enregistré.
Nous sommes désolés. Nous ne pouvons vendre ce titre avec ce mode de paiement
Payer avec la carte finissant par
En confirmant votre achat, vous acceptez les conditions d'utilisation d'Audible et la déclaration de confidentialité d'Amazon. Des taxes peuvent s'appliquer.
Description
The best-selling author of What the CEO Wants You to Know teaches you how to rethink sales from the outside in. How to gain a deeper knowledge of your customer's company, including costs, values, and how decisions really get made
How to help your customer improve margins and drive revenue growth
How to focus on your customer's customers
How to work with other departments in your own company to customize better solutions
How to make price much less of an issueSomeday, every company will listen more closely to the customer, and every manager will realize that sales is everyone's business, not just the sales department's. In the meantime, this eye-opening book will show you how to get started.
More than ever, these days, the sales process often turns into a war about price: a frustrating, unpleasant war that takes all the fun out of selling. But there's a better way to think about sales, says best-selling author Ram Charan, who is famous for clarifying and simplifying difficult business problems.
Instead of starting with your product or service, start with your customer's problems. Focus on becoming your customer's trusted partner, someone he or she can turn to for creative, cost-effective solutions that are based on your deep knowledge of your customer's values, goals, and problems. This powerful book will teach you:
©2007 Ram Charan (P)2008 Tantor
Ce que les critiques en disent
"An insightful theorist." (Jack Welch)
"The most influential consultant alive." ( Fortune)
"The most influential consultant alive." ( Fortune)
D'autres livres audio du même...
Ce que les auditeurs disent de What the Customer Wants You to Know
Moyenne des évaluations de clientsÉvaluations – Cliquez sur les onglets pour changer la source des évaluations.
Il n'y a pas encore de critiques pour ce titre.