
Wilber Winkle Has a Complaint
Échec de l'ajout au panier.
Veuillez réessayer plus tard
Échec de l'ajout à la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tard
Échec de la suppression de la liste d’envies.
Veuillez réessayer plus tard
Échec du suivi du balado
Ne plus suivre le balado a échoué
Choisissez 1 livre audio par mois dans notre incomparable catalogue.
Écoutez à volonté des milliers de livres audio, de livres originaux et de balados.
L'abonnement Premium Plus se renouvelle automatiquement au tarif de 14,95 $/mois + taxes applicables après 30 jours. Annulation possible à tout moment.
Acheter pour 18,74 $
-
Narrateur(s):
-
Gary Roelofs
-
Auteur(s):
-
John Homans
À propos de cet audio
Wilber Winkle was called a "national treasure" by no less than TV's Larry King, and his book was dubbed the funniest in decades by American Bookseller. What does Mr. Winkle do? Without fear, he writes letters to the massive corporations responsible for popular consumer products, demanding satisfaction and complaining about even the most minor of flaws. And miraculously, the corporations answer.
A gift guaranteed to have listeners laughing out loud. Plus, a gentle but effective primer to customer service types and, for the most reluctant of readers, an easy audiobook to listen to and a superior way to learn how to write a business letter.
©1997 Bancroft Press (P)2013 Bancroft Press
Pas encore de commentaire