Gratuit avec l'essai de 30 jours

  • Winning at New Products

  • Creating Value Through Innovation
  • Auteur(s): Robert G. Cooper
  • Narrateur(s): James Edward Thomas
  • Durée: 17 h et 25 min
  • 4,0 out of 5 stars (1 évaluation)

Choisissez 1 livre audio par mois dans notre incomparable catalogue.
Écoutez à volonté des milliers de livres audio, de livres originaux et de balados.
Accédez à des promotions et à des soldes exclusifs.
L'abonnement Premium Plus se renouvelle automatiquement au tarif de 14,95 $/mois + taxes applicables après 30 jours. Annulation possible à tout moment.
Page de couverture de Winning at New Products

Winning at New Products

Auteur(s): Robert G. Cooper
Narrateur(s): James Edward Thomas
Essayer pour 0,00 $

14,95$ par mois après 30 jours. Annulable en tout temps.

Acheter pour 39,38$

Acheter pour 39,38$

Payer avec la carte finissant par
En confirmant votre achat, vous acceptez les conditions d'utilisation d'Audible et la déclaration de confidentialité d'Amazon. Des taxes peuvent s'appliquer.

Description

For more than two decades, Winning at New Products has served as the bible for product developers everywhere. Robert G. Cooper demonstrates why consistent product development is vital to corporate growth and how to maximize your chances of success. Citing the author's most recent research, Winning at New Products showcases innovative practices by industry leaders to present a field-tested game plan for achieving product leadership. Cooper outlines specific strategies for making sound business decisions at every step - from idea generation to launch. This fully updated and expanded edition is an essential resource for product developers around the world.

"This is a must read. There's so much new in this book, from how to generate the breakthrough ideas, picking the winners, and driving them to market successfully." (Philip Kotler, professor of international marketing, Northwestern University, Kellogg School of Management)

PLEASE NOTE: When you purchase this title, the accompanying material will be available in your Library section along with the audio.

©2017 Robert G. Cooper (P)2017 Hachette Audio

D'autres livres audio du même...

Ce que les auditeurs disent de Winning at New Products

Moyenne des évaluations de clients
Au global
  • 4 out of 5 stars
  • 5 étoiles
    0
  • 4 étoiles
    1
  • 3 étoiles
    0
  • 2 étoiles
    0
  • 1 étoile
    0
Performance
  • 4 out of 5 stars
  • 5 étoiles
    0
  • 4 étoiles
    1
  • 3 étoiles
    0
  • 2 étoiles
    0
  • 1 étoile
    0
Histoire
  • 4 out of 5 stars
  • 5 étoiles
    0
  • 4 étoiles
    1
  • 3 étoiles
    0
  • 2 étoiles
    0
  • 1 étoile
    0

Évaluations – Cliquez sur les onglets pour changer la source des évaluations.