Gratuit avec l'essai de 30 jours
-
Words That Work
- Narrateur(s): Dr. Frank Luntz
- Durée: 6 h et 16 min
Échec de l'ajout au panier.
Échec de l'ajout à la liste d'envies.
Échec de la suppression de la liste d’envies.
Échec du suivi du balado
Ne plus suivre le balado a échoué
Acheter pour 25,24$
Aucun mode de paiement valide enregistré.
Nous sommes désolés. Nous ne pouvons vendre ce titre avec ce mode de paiement
Description
Nobody is in a better position to explain than Frank Luntz; he has used his knowledge of words to help more than two dozen Fortune 500 companies grow. He tells us why Rupert Murdoch's six-billion-dollar decision to buy DirectTV was smart, because "satellite" was more cutting edge than "digital cable", and why pharmaceutical companies transitioned their message from "treatment" to "prevention" and "wellness".
If you've ever wanted to talk your way out of a traffic ticket or talk your way into a raise, this audiobook's for you.
Ce que les critiques en disent
- Audie Award Winner, Business Information/Educational, 2008
D'autres livres audio du même...
narrateur:
Ce que les auditeurs disent de Words That Work
Moyenne des évaluations de clientsÉvaluations – Cliquez sur les onglets pour changer la source des évaluations.
-
Au global
-
Performance
-
Histoire
- TNE
- 2018-02-23
Had Hopes For So Much More
This book was recommended as a volume of effective communication, which at its core it is. Unfortunately it has two things against it. One, it is far more politically driven than the author admits, and his republican political bias colours most of it. This shouldn’t be a surprise based on his experience. Secondly, it is outdated, and many recommendations about language are too related to the early 2000’s when the book was written.
Un problème est survenu. Veuillez réessayer dans quelques minutes.
Vous avez donné votre avis sur cette évaluation.
Vous avez donné votre avis sur cette évaluation.
1 personne a trouvé cela utile