
005: Val Geisler, Klaviyo
Échec de l'ajout au panier.
Veuillez réessayer plus tard
Échec de l'ajout à la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tard
Échec de la suppression de la liste d’envies.
Veuillez réessayer plus tard
Échec du suivi du balado
Ne plus suivre le balado a échoué
-
Narrateur(s):
-
Auteur(s):
À propos de cet audio
In our fifth episode, Val Geisler, Customer Advocacy Lead @ Klaviyo, joins Stephanie and Matt and shares what customer advocacy means in e-commerce, why vibe matters -not the numbers and how to scale from one-on-one conversations.
Season 1 is proudly sponsored by Postscript, a leading SMS platform for growing Shopify stores.
Click HERE for your Postscript 30 Day Free Trial.
Ask us a question, give us feedback, or keep the convo going on Twitter!
- @QueenDTC
- @MattLady
- @ConvoCommPod
- @HighKeyGeek_
- @PostscriptIO
Pas encore de commentaire