
18 Lessons To Improve Your Outrageous Advertising (1 of 2)
Échec de l'ajout au panier.
Veuillez réessayer plus tard
Échec de l'ajout à la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tard
Échec de la suppression de la liste d’envies.
Veuillez réessayer plus tard
Échec du suivi du balado
Ne plus suivre le balado a échoué
-
Narrateur(s):
-
Auteur(s):
À propos de cet audio
Bill Glazer, longtime student turned business partner of Dan Kennedy, has a wealth of knowledge and experience when it comes to creating advertising so startling, so eye-catching, that prospects can't help but stop whatever it is they were doing to give it their full attention.
In part one of this two-part episode, Bill reveals the first 9 lessons of "outrageous advertising" you MUST implement in your business if you want to drastically increase not only your sales, but your customer retention as well! Be sure to tune in next week for part two and the remaining 9 lessons!
MagneticMarketing.com
NoBSLetter.com
Ce que les auditeurs disent de 18 Lessons To Improve Your Outrageous Advertising (1 of 2)
Moyenne des évaluations de clientsÉvaluations – Cliquez sur les onglets pour changer la source des évaluations.
Il n'y a pas encore de critiques pour ce titre.