
#3: Corporate Giving, Part 1
Échec de l'ajout au panier.
Veuillez réessayer plus tard
Échec de l'ajout à la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tard
Échec de la suppression de la liste d’envies.
Veuillez réessayer plus tard
Échec du suivi du balado
Ne plus suivre le balado a échoué
-
Narrateur(s):
-
Auteur(s):
À propos de cet audio
This is part one of our series on the billion-dollar question of corporate giving. Businesses give billions to not-for-profits every year. But what if the way you donate hurts instead of helps?
- Buy one, give one models: TOMS
- Tied funding
- Short history of corporate giving
- Interviewed: Peter Yao (Thankyou), Nadia Campos (iDE Global)
In this episode, we look at two corporate giving models: buy one, give one; and tied funding, with a case study about TOMS shoes and insights from interviewed guests Peter Yao (Thankyou) and Nadia Campos (iDE Global).
The Business Pickle: research, case studies, podcasts, toolkits, actions: everything to help you fast track doing business for good. thebusinesspickle.com
★ Support this podcast on Patreon ★Ce que les auditeurs disent de #3: Corporate Giving, Part 1
Moyenne des évaluations de clientsÉvaluations – Cliquez sur les onglets pour changer la source des évaluations.
Il n'y a pas encore de critiques pour ce titre.