
32: Be Afraid, Be Very Afraid (Talking Shop Reboot)
Échec de l'ajout au panier.
Veuillez réessayer plus tard
Échec de l'ajout à la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tard
Échec de la suppression de la liste d’envies.
Veuillez réessayer plus tard
Échec du suivi du balado
Ne plus suivre le balado a échoué
-
Narrateur(s):
-
Auteur(s):
À propos de cet audio
In the final episode of our Talking Shop reboot, originally recorded for the ABC in 2015, Dr Paul Harrison and Kirsten Drysdale explore how fear is used to shape our buying decisions. From invented problems to horror-themed ad campaigns, we unpack the psychology behind why feeling anxious makes us more likely to reach for a product. Now part of It’s Not Real, this episode asks: are we buying things to solve real problems, or just to ease our worries? And how much control do we really have when marketers are so good at pressing our emotional buttons?
Ce que les auditeurs disent de 32: Be Afraid, Be Very Afraid (Talking Shop Reboot)
Moyenne des évaluations de clientsÉvaluations – Cliquez sur les onglets pour changer la source des évaluations.
Il n'y a pas encore de critiques pour ce titre.