
A new approach to frequent flyer & loyalty programmes
Échec de l'ajout au panier.
Veuillez réessayer plus tard
Échec de l'ajout à la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tard
Échec de la suppression de la liste d’envies.
Veuillez réessayer plus tard
Échec du suivi du balado
Ne plus suivre le balado a échoué
-
Narrateur(s):
-
Auteur(s):
À propos de cet audio
This podacst on a new approach to frequent flyer and loyalty programmes uncovers how Indian FSCs can make ‘customer excellence’ a core element of their strategies and treat loyalty programmes as a tool to reward loyalty, along with frequency. The fact remains that the true potential of the loyalty business in India is not leveraged. So we wanted to identify the challenges faced by the industry and how the industry can overcome these challenges to build successful programmes. The podcast covers a variety of topics such as the introduction on FFPs, global best practices, dispelling myths and a roadmap for Indian airlines.
Ce que les auditeurs disent de A new approach to frequent flyer & loyalty programmes
Moyenne des évaluations de clientsÉvaluations – Cliquez sur les onglets pour changer la source des évaluations.
Il n'y a pas encore de critiques pour ce titre.