
Art Meets Science: Can Data and Creativity Coexist in Modern Marketing?
Échec de l'ajout au panier.
Veuillez réessayer plus tard
Échec de l'ajout à la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tard
Échec de la suppression de la liste d’envies.
Veuillez réessayer plus tard
Échec du suivi du balado
Ne plus suivre le balado a échoué
-
Narrateur(s):
-
Auteur(s):
À propos de cet audio
In this episode, Liana is joined by Tom Goodwin, a provocative thinker known for challenging the industry's obsession with data, and Henry Innes, CEO of Mutinex, who advocates for the accountability that data tools like market mix modelling brings. Can creativity and measurement coexist to drive impact? It's a debate that speaks to the heart of marketing's evolution.
See omnystudio.com/listener for privacy information.
Ce que les auditeurs disent de Art Meets Science: Can Data and Creativity Coexist in Modern Marketing?
Moyenne des évaluations de clientsÉvaluations – Cliquez sur les onglets pour changer la source des évaluations.
Il n'y a pas encore de critiques pour ce titre.