
Belonging To The Brand In 2024 w/ Mark Schaefer
Échec de l'ajout au panier.
Veuillez réessayer plus tard
Échec de l'ajout à la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tard
Échec de la suppression de la liste d’envies.
Veuillez réessayer plus tard
Échec du suivi du balado
Ne plus suivre le balado a échoué
-
Narrateur(s):
-
Auteur(s):
À propos de cet audio
Traditional marketing efforts are losing power. People are losing trust in ads. Humans are more isolated and lonely.
How can marketing drive relationship and value in 2024? According to Mark Schaefer, the last great marketing strategy may just be community.
Phillip interviews nationally-recognized author, professor, and marketing consultant Mark Schaefer on his newest book, and how community building may hold the key to long-term success for companies.
Explore Mark's brand: https://businessesgrow.com/
Learn more about Sol Insights: solinsights.com
Connect w/ Phillip on LinkedIn: @phillipscroggin
Ce que les auditeurs disent de Belonging To The Brand In 2024 w/ Mark Schaefer
Moyenne des évaluations de clientsÉvaluations – Cliquez sur les onglets pour changer la source des évaluations.
Il n'y a pas encore de critiques pour ce titre.