
Blue Ocean Strategy for Scuba Diving Centers
Échec de l'ajout au panier.
Veuillez réessayer plus tard
Échec de l'ajout à la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tard
Échec de la suppression de la liste d’envies.
Veuillez réessayer plus tard
Échec du suivi du balado
Ne plus suivre le balado a échoué
-
Narrateur(s):
-
Auteur(s):
À propos de cet audio
In this episode, we explore the Blue Ocean Strategy and its application to scuba diving businesses. The conversation delves into the differences between red oceans (existing markets) and blue oceans (new market spaces), emphasizing the importance of creating unique value propositions that make competition irrelevant. We discuss practical steps for dive center owners to identify non-customers and utilize the ERRC framework to innovate their offerings, ultimately aiming to create a new market for diving.
More information about Blue Ocean Strategy & Blue Ocean Shift for Dive Center Businesses:
https://www.businessofdiving.com/blue-ocean-strategy-shift
Ce que les auditeurs disent de Blue Ocean Strategy for Scuba Diving Centers
Moyenne des évaluations de clientsÉvaluations – Cliquez sur les onglets pour changer la source des évaluations.
Il n'y a pas encore de critiques pour ce titre.