
Consuming Relatable Content | YouTube
Échec de l'ajout au panier.
Veuillez réessayer plus tard
Échec de l'ajout à la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tard
Échec de la suppression de la liste d’envies.
Veuillez réessayer plus tard
Échec du suivi du balado
Ne plus suivre le balado a échoué
-
Narrateur(s):
-
Auteur(s):
À propos de cet audio
Is your screen time made up of a few hours of YouTube? Do you spend more time watching relatable or unrelatable content?
Discussing reliability in YouTube content and a final segment on unrelatable content, today's episode brings you a small peek into the content creation industry. Our host breaks down the statistical YouTube journeys of a few famous channels including FilterCopy, Ashish Chanchlani and BB Ki Vines, diving deeper into the relatability factor in their content. Simple, yet complex.
Ce que les auditeurs disent de Consuming Relatable Content | YouTube
Moyenne des évaluations de clientsÉvaluations – Cliquez sur les onglets pour changer la source des évaluations.
Il n'y a pas encore de critiques pour ce titre.