
Customer Service and A.I.
Échec de l'ajout au panier.
Veuillez réessayer plus tard
Échec de l'ajout à la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tard
Échec de la suppression de la liste d’envies.
Veuillez réessayer plus tard
Échec du suivi du balado
Ne plus suivre le balado a échoué
-
Narrateur(s):
-
Auteur(s):
À propos de cet audio
David George from choiceMaster and Louise Welsby from Buy-From, talk us through their presentation to the Shropshire Leadership Conference all about AI for business, focusing on how AI is changing customer service. They confront some of the perceived fears of AI in business and seeing how, far from being negative, it can enhance your business. AI will not take your job but if you don't look at embracing it your competitors who are using it may take your customers. For more on this presentation, including the accompanying slides and white paper please contact Louise at: louise@buy-from.com or David at: david@choicemaster.org
Ce que les auditeurs disent de Customer Service and A.I.
Moyenne des évaluations de clientsÉvaluations – Cliquez sur les onglets pour changer la source des évaluations.
Il n'y a pas encore de critiques pour ce titre.