
Demos, Merchandising, and Sampling: Rowdy CEO Kellie Lee on Effective Launch Strategies for Food Brands.
Échec de l'ajout au panier.
Veuillez réessayer plus tard
Échec de l'ajout à la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tard
Échec de la suppression de la liste d’envies.
Veuillez réessayer plus tard
Échec du suivi du balado
Ne plus suivre le balado a échoué
-
Narrateur(s):
-
Auteur(s):
À propos de cet audio
Bricks and Clicks is hosted by Johnny Valeriote and Colin Davidson, two of the three managing partners at Omnium. Produced by Rolled Up, submit your comments and questions to us on Twitter.
On this episode of the Bricks & Clicks Podcast, we sit down with Kellie Lee, creator and CEO of Rowdy, a nutrition company specializing in prebiotic and probiotic products. In this insightful conversation, Kellie shares valuable insights into sales and marketing strategies, including offering sample pouches and blending demonstrations to increase product sales.
Ce que les auditeurs disent de Demos, Merchandising, and Sampling: Rowdy CEO Kellie Lee on Effective Launch Strategies for Food Brands.
Moyenne des évaluations de clientsÉvaluations – Cliquez sur les onglets pour changer la source des évaluations.
Il n'y a pas encore de critiques pour ce titre.