
"Don’t put your products on Amazon."
Échec de l'ajout au panier.
Veuillez réessayer plus tard
Échec de l'ajout à la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tard
Échec de la suppression de la liste d’envies.
Veuillez réessayer plus tard
Échec du suivi du balado
Ne plus suivre le balado a échoué
-
Narrateur(s):
-
Auteur(s):
À propos de cet audio
Brands often worry about selling their products on Amazon, fearing that it may cannibalize their product sales in more profitable channels. Annalisa DeMarta, the co-founder of Ridgeline Insights, an 8-figure Amazon marketing agency that works with leading outdoor and lifestyle brands, argues that this is the wrong way to think about Amazon as a marketplace. Hear her tips for business that are considering selling their wares on Amazon.
Ce que les auditeurs disent de "Don’t put your products on Amazon."
Moyenne des évaluations de clientsÉvaluations – Cliquez sur les onglets pour changer la source des évaluations.
Il n'y a pas encore de critiques pour ce titre.