
Embark MiniPod Special: Are Advisers too confident regarding Vulnerable Customers?
Échec de l'ajout au panier.
Veuillez réessayer plus tard
Échec de l'ajout à la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tard
Échec de la suppression de la liste d’envies.
Veuillez réessayer plus tard
Échec du suivi du balado
Ne plus suivre le balado a échoué
-
Narrateur(s):
-
Auteur(s):
À propos de cet audio
The latest Investor Confidence Barometer is now here!
As part of its findings, Product Marketing Manager Andrew Phipps joins Roger Hearing on the latest miniPod as they discuss Consumer Duty - how advisors are 'buying into it' and what it ultimately means for customers.
🙈 Are Advisers still underestimating the true numbers?
👍 60% say Consumer Duty will be good for clients(!)
🎭 The two findings highlighting the intended and unintended effects
Sign up to our Embark Adviser monthly newsletter for the latest insights from around the market, straight to your inbox!
Follow us on Twitter and LinkedIn for more updates from Embark Group.
Ce que les auditeurs disent de Embark MiniPod Special: Are Advisers too confident regarding Vulnerable Customers?
Moyenne des évaluations de clientsÉvaluations – Cliquez sur les onglets pour changer la source des évaluations.
Il n'y a pas encore de critiques pour ce titre.