
Episode 112: John & Ted's Excellent Adventure
Échec de l'ajout au panier.
Veuillez réessayer plus tard
Échec de l'ajout à la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tard
Échec de la suppression de la liste d’envies.
Veuillez réessayer plus tard
Échec du suivi du balado
Ne plus suivre le balado a échoué
-
Narrateur(s):
-
Auteur(s):
À propos de cet audio
In 2008, before the influencing Earth cooled, John Andrews and Ted Rubin came together over a radical new idea to involve bloggers in marketing campaigns. Their new book, Retail Relevancy, offers strategies based on 14 years of research, common sense, and lessons learned to help brands convert content to commerce.
We talk about content marketing's humble beginnings at Collective Bias, the myth of large followings, and how influencers of any size can find their place at the table.
Ce que les auditeurs disent de Episode 112: John & Ted's Excellent Adventure
Moyenne des évaluations de clientsÉvaluations – Cliquez sur les onglets pour changer la source des évaluations.
Il n'y a pas encore de critiques pour ce titre.