
Episode 23 - Bridging Cultures through Sanzo with Sandro Roco
Échec de l'ajout au panier.
Veuillez réessayer plus tard
Échec de l'ajout à la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tard
Échec de la suppression de la liste d’envies.
Veuillez réessayer plus tard
Échec du suivi du balado
Ne plus suivre le balado a échoué
-
Narrateur(s):
-
Auteur(s):
À propos de cet audio
Consumer Rundown podcast is your destination for the people, companies and trends transforming today's consumer markets. Whether you’re a CPG enthusiast, an aspiring entrepreneur, or a seasoned investor, tune in to learn about the stories driving the discussion within the consumer markets. Today we're chatting with Sandro, the founder of Sanzo, the sparkling water brand that's bringing unique Asian flavors to the masses. We discuss what inspired Sandro to launch Sanzo, the challenges of building as a first time founder within CPG and how Sandro stays true to the brand's vision.
Ce que les auditeurs disent de Episode 23 - Bridging Cultures through Sanzo with Sandro Roco
Moyenne des évaluations de clientsÉvaluations – Cliquez sur les onglets pour changer la source des évaluations.
Il n'y a pas encore de critiques pour ce titre.