
Episode 43 - A Third of all YouTube Views are on TVs
Échec de l'ajout au panier.
Veuillez réessayer plus tard
Échec de l'ajout à la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tard
Échec de la suppression de la liste d’envies.
Veuillez réessayer plus tard
Échec du suivi du balado
Ne plus suivre le balado a échoué
-
Narrateur(s):
-
Auteur(s):
À propos de cet audio
More than a third of all YouTube views are on tvs, that up from a little over a quarter this time last year.
Collab, a network of around 300 youtube channels noticed the trend.
“What we have is a generation of consumers who have been trained to think of YouTube as a TV solution,” said Dave Rosner, a Collab executive
A Digiday article says the average view time in tv is longer too. 7 minutes versus 3 three and a half minutes for mobile and almost 6 minutes on desktops and laptops.
Hosted on Acast. See acast.com/privacy for more information.
Ce que les auditeurs disent de Episode 43 - A Third of all YouTube Views are on TVs
Moyenne des évaluations de clientsÉvaluations – Cliquez sur les onglets pour changer la source des évaluations.
Il n'y a pas encore de critiques pour ce titre.