
From Barbershop to Franchise: David Kelman on Luxury Grooming & SMP
Échec de l'ajout au panier.
Veuillez réessayer plus tard
Échec de l'ajout à la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tard
Échec de la suppression de la liste d’envies.
Veuillez réessayer plus tard
Échec du suivi du balado
Ne plus suivre le balado a échoué
-
Narrateur(s):
-
Auteur(s):
À propos de cet audio
Success doesn’t happen by accident—it takes strategic planning, intentional growth, and a clear vision. In this episode of Whiskey & Business, Josh and Travis of TBD Marketing sit down with David Kelman, owner of Lake City Deluxe Barber Shop and SMP INK CDA, to discuss how he built Coeur d'Alene’s first luxury barber shop and expanded his business with scalp micropigmentation (SMP), opening the door to franchising. Learn how moving with purpose, smart business planning, and innovation can turn a local brand into a thriving franchise.
Ce que les auditeurs disent de From Barbershop to Franchise: David Kelman on Luxury Grooming & SMP
Moyenne des évaluations de clientsÉvaluations – Cliquez sur les onglets pour changer la source des évaluations.
Il n'y a pas encore de critiques pour ce titre.