
Higher Ed's Differentiation Problem
Échec de l'ajout au panier.
Veuillez réessayer plus tard
Échec de l'ajout à la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tard
Échec de la suppression de la liste d’envies.
Veuillez réessayer plus tard
Échec du suivi du balado
Ne plus suivre le balado a échoué
-
Narrateur(s):
-
Auteur(s):
À propos de cet audio
Why is it so difficult for Higher Education institutions to differentiate themselves from each other?
Some institutions push their MBA programs as being new, different, and innovative, but the perceived product of education remains the same.
And trying to differentiate based on corporate marketing techniques won’t work in Higher Education marketing because most institutions are in a model of co-opetition with their peers.
Then there are all of the various structures in place that limit institutional flexibility.
Subscribe to Bravery’s Newsletter
Follow Joel
Follow Kristin
Check out the Bravery YouTube Channel
Ce que les auditeurs disent de Higher Ed's Differentiation Problem
Moyenne des évaluations de clientsÉvaluations – Cliquez sur les onglets pour changer la source des évaluations.
Il n'y a pas encore de critiques pour ce titre.