
How To Handle Triggers 3 - What Is A Trigger
Échec de l'ajout au panier.
Veuillez réessayer plus tard
Échec de l'ajout à la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tard
Échec de la suppression de la liste d’envies.
Veuillez réessayer plus tard
Échec du suivi du balado
Ne plus suivre le balado a échoué
-
Narrateur(s):
-
Auteur(s):
À propos de cet audio
When you handle triggers as they occur, you help yourself and others by:
- Being able to spot triggers just as they happen, handling what needs to be handled at that precise moment.
- The ability to help your clients become aware of what actually is happening as they're talking.
- Your client will be in present-time and not trapped in the past.
If you master the ability of spotting and handling triggers your clients will really TRUST you. They will know with certainty that they can talk to you about anything at any time!
Ce que les auditeurs disent de How To Handle Triggers 3 - What Is A Trigger
Moyenne des évaluations de clientsÉvaluations – Cliquez sur les onglets pour changer la source des évaluations.
Il n'y a pas encore de critiques pour ce titre.