
How a Gartner Analyst Looks at Categories
Échec de l'ajout au panier.
Veuillez réessayer plus tard
Échec de l'ajout à la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tard
Échec de la suppression de la liste d’envies.
Veuillez réessayer plus tard
Échec du suivi du balado
Ne plus suivre le balado a échoué
-
Narrateur(s):
-
Auteur(s):
À propos de cet audio
In this episode, we’re joined by Dan Gottlieb, a Senior Director Analyst at Gartner. Dan shares his take on how analysts like him define categories and when to establish a new one. He also unpacks how startups can stand out in crowded categories by defining their “critical capabilities” and shares how and when startups should educate analysts like him about their solutions.
This episode was hosted by John Rougeux and Mike "Damp" Damphousse, and sponsored by:
Category Design Advisors
BeTheStage.live
Flag & Frontier
Ce que les auditeurs disent de How a Gartner Analyst Looks at Categories
Moyenne des évaluations de clientsÉvaluations – Cliquez sur les onglets pour changer la source des évaluations.
Il n'y a pas encore de critiques pour ce titre.