
How to dig into the why?
Échec de l'ajout au panier.
Veuillez réessayer plus tard
Échec de l'ajout à la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tard
Échec de la suppression de la liste d’envies.
Veuillez réessayer plus tard
Échec du suivi du balado
Ne plus suivre le balado a échoué
-
Narrateur(s):
-
Auteur(s):
À propos de cet audio
In this episode, Erica Johansson shares how she went from being a journalist with a love of music to the first content designer, a little known startup called Amazon, and has blazed the trail for content strategy working with big tech, including Microsoft and slack. We talk about the role of content in design, and the differences between content design, strategy, marketing and UX design, what the role of a Content Designer is how design research differs from UX research, and how you can get into content design and research today. Let's kick off with a little potted history.
Ce que les auditeurs disent de How to dig into the why?
Moyenne des évaluations de clientsÉvaluations – Cliquez sur les onglets pour changer la source des évaluations.
Il n'y a pas encore de critiques pour ce titre.