
Impact is the goal, money just a means
Échec de l'ajout au panier.
Veuillez réessayer plus tard
Échec de l'ajout à la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tard
Échec de la suppression de la liste d’envies.
Veuillez réessayer plus tard
Échec du suivi du balado
Ne plus suivre le balado a échoué
-
Narrateur(s):
-
Auteur(s):
À propos de cet audio
How do we leave the world in a safer, greener and better state for future generations? How can you make an impact daily? Is it only NGO's or non-profit organizations who bear the responsibility, or should every company, from SMEs to multinationals, strive to improve the world by doing business in a responsible and impactful manner? In this episode, we talk with two social entrepreneurs, Henk-Jan Beltman, Chief Chocolate Officer of Tony's Chocolonely, and Roel van der Kamp, founder of the Invi a self-defence bracelet.
Ce que les auditeurs disent de Impact is the goal, money just a means
Moyenne des évaluations de clientsÉvaluations – Cliquez sur les onglets pour changer la source des évaluations.
Il n'y a pas encore de critiques pour ce titre.