
Interview with GoLIdz founder. Over 50M views on TikTok (Part 1 of 2)
Échec de l'ajout au panier.
Veuillez réessayer plus tard
Échec de l'ajout à la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tard
Échec de la suppression de la liste d’envies.
Veuillez réessayer plus tard
Échec du suivi du balado
Ne plus suivre le balado a échoué
-
Narrateur(s):
-
Auteur(s):
À propos de cet audio
Join Bonnie Strominger, founder of GoLidz. She developed a CPG product that is going viral with ten's of millions of TikTok views. Joint us as she tells her origin story, how she creates content and how she made a market shift from B2B to D2C.
2:26 GoLidz origin story
9:05 Journey, launch 2012 into B2B with one local business.
11:55 Launch into e-commerce for B2B during COVID, smaller packaging.
13:20 Difficulty pivoting to consumer facing product, direct-to-consumer (D2C) vs. B2B.
19:10 Organic marketing approach.
20:42 Video reviews driving social traffic.
24:32 Making emotional connections to your consumer
29:30 End of episode
Ce que les auditeurs disent de Interview with GoLIdz founder. Over 50M views on TikTok (Part 1 of 2)
Moyenne des évaluations de clientsÉvaluations – Cliquez sur les onglets pour changer la source des évaluations.
Il n'y a pas encore de critiques pour ce titre.