
Kinshuk Jerath on Retail Media Networks
Échec de l'ajout au panier.
Veuillez réessayer plus tard
Échec de l'ajout à la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tard
Échec de la suppression de la liste d’envies.
Veuillez réessayer plus tard
Échec du suivi du balado
Ne plus suivre le balado a échoué
-
Narrateur(s):
-
Auteur(s):
À propos de cet audio
Dr. Kinshuk Jerath, a professor at Columbia Business School, discusses technology-enabled marketing and the rise of retail media networks. He explains the similarities and differences between ad networks and retail media networks, highlighting the contextual relevance and closed-loop system of the latter. The conversation also touches on the impact of privacy and increased regulation on retail media networks, as well as the challenges of scaling and the potential for manipulation in the auction process.
Ce que les auditeurs disent de Kinshuk Jerath on Retail Media Networks
Moyenne des évaluations de clientsÉvaluations – Cliquez sur les onglets pour changer la source des évaluations.
Il n'y a pas encore de critiques pour ce titre.