
Last Mile Delivery Customer Frustrations
Échec de l'ajout au panier.
Veuillez réessayer plus tard
Échec de l'ajout à la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tard
Échec de la suppression de la liste d’envies.
Veuillez réessayer plus tard
Échec du suivi du balado
Ne plus suivre le balado a échoué
-
Narrateur(s):
-
Auteur(s):
À propos de cet audio
Episode 4
For this episode, we welcomed a top influencer in the world of logistics and last-mile delivery. Gary Newbury. As a “Senior Exec on Call”, he is focused on rapid performance improvement within Retail Supply Chains & The Last Mile. He has spent his career helping Boards and Business Leaders navigate disruption and reinvigorate supply chain performance. And when it comes to the frustrations in the industry, Gary lends his expertise and where operators can take advantage to gain the upper edge.
Host: Marc Babin
Guest: Gary Newbury
Download a free demo to see our technology on your own device!
Ce que les auditeurs disent de Last Mile Delivery Customer Frustrations
Moyenne des évaluations de clientsÉvaluations – Cliquez sur les onglets pour changer la source des évaluations.
Il n'y a pas encore de critiques pour ce titre.