
Let's talk about CX in the Travel & Hospitality Space!
Échec de l'ajout au panier.
Veuillez réessayer plus tard
Échec de l'ajout à la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tard
Échec de la suppression de la liste d’envies.
Veuillez réessayer plus tard
Échec du suivi du balado
Ne plus suivre le balado a échoué
-
Narrateur(s):
-
Auteur(s):
À propos de cet audio
In this episode of the Infobip Bipgurus podcast series, Marina Bolfan, Enterprise Sales Lead at Infobip, is joined by Jennifer Uma-Kalu, Head of CX at Transcorp Hilton Abuja. They unpack how Nigerian travel and hospitality businesses can build a customer experience framework.
Tune in if you'd like to know more about various CX matters, from the importance of personalization to how CX in the industry is transforming after the devasting blow of the Covid-19 pandemic. Everything you need to know about Infobip and what we have to offer · Get your CX strategy on track! · Follow on Facebook · Follow on Twitter · Follow on Instagram · Follow on LinkedIn
Ce que les auditeurs disent de Let's talk about CX in the Travel & Hospitality Space!
Moyenne des évaluations de clientsÉvaluations – Cliquez sur les onglets pour changer la source des évaluations.
Il n'y a pas encore de critiques pour ce titre.