
Liberation Pedagogy, Epistemic Humility, and Flourishing (Louise Younie)
Échec de l'ajout au panier.
Veuillez réessayer plus tard
Échec de l'ajout à la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tard
Échec de la suppression de la liste d’envies.
Veuillez réessayer plus tard
Échec du suivi du balado
Ne plus suivre le balado a échoué
-
Narrateur(s):
-
Auteur(s):
À propos de cet audio
This month, Professor Louise Younie from the Institute of Health Sciences Education at QMUL shares three ideas that have shaped her journey as an academic, a general practitioner, a person living through cancer diagnosis and treatment, and a creative teacher. Louise's work focuses on using creative enquiry to explore professional identity formation, human flourishing, and humanising medicine.
1) Pedagogy of the Oppressed by Paolo Freire. Seabury Press, 1970 2) Epistemic Injustice: Power and the Ethics of Knowing by Miranda Fricker. Oxford University Press, 2007 3) Flourishing Spaces website - https://www.creativeenquiry.co.uk/
Ce que les auditeurs disent de Liberation Pedagogy, Epistemic Humility, and Flourishing (Louise Younie)
Moyenne des évaluations de clientsÉvaluations – Cliquez sur les onglets pour changer la source des évaluations.
Il n'y a pas encore de critiques pour ce titre.