
MARKETING WITH SOUL: Best Buy & Forward Health
Échec de l'ajout au panier.
Veuillez réessayer plus tard
Échec de l'ajout à la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tard
Échec de la suppression de la liste d’envies.
Veuillez réessayer plus tard
Échec du suivi du balado
Ne plus suivre le balado a échoué
-
Narrateur(s):
-
Auteur(s):
À propos de cet audio
Forward Health says they're "healthcare the way it should be." Best Buy says they "meet you at the intersection of health and technology." One is a concierge-style clinic; the other is an electronics store. But they both market the ways that they enable consumer-first care and imply that traditional visits to a doctor's office are a relic of the past.
Join veteran hosts Jared Johnson and Peter Balistrieri as they discuss the ways that Best Buy and Forward Health market their tech-enabled primary care. (Relevant #15)
See omnystudio.com/listener for privacy information.
Ce que les auditeurs disent de MARKETING WITH SOUL: Best Buy & Forward Health
Moyenne des évaluations de clientsÉvaluations – Cliquez sur les onglets pour changer la source des évaluations.
Il n'y a pas encore de critiques pour ce titre.