
Marketing During Times of Tragedy & Turmoil
Échec de l'ajout au panier.
Veuillez réessayer plus tard
Échec de l'ajout à la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tard
Échec de la suppression de la liste d’envies.
Veuillez réessayer plus tard
Échec du suivi du balado
Ne plus suivre le balado a échoué
-
Narrateur(s):
-
Auteur(s):
À propos de cet audio
It’s rough out there. A global pandemic, attempted coups, political shenanigans, mass shootings, international chaos. You name it, we’ve got it.
As a society we’re more sensitive and easily riled then ever. So what’s a marketer to do?
Paige leads our discussion on how to navigate marketing strategy and content creation during times of tragedy and turmoil: when to speak up, when to turn off your automations, and whether we can ever go back to business as usual.
2cjx5CZvXyidUzEQTbwk
Hosted on Acast. See acast.com/privacy for more information.
Ce que les auditeurs disent de Marketing During Times of Tragedy & Turmoil
Moyenne des évaluations de clientsÉvaluations – Cliquez sur les onglets pour changer la source des évaluations.
Il n'y a pas encore de critiques pour ce titre.